ITACA BADALONA

Taller MAV 2n:
LA NOSTRA ESCOLA


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Taller MAV 3r:
ELS TRUCS CINEMATOGRÀFICS



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Taller MAV 4t:
LA MÀQUINA DEL TEMPS





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Taller MAV 5è:
LA PUBLICITAT: LA PILOTA ITACA



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Taller MAV 6è:
EL TELENOTÍCIES DEL ITACA



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CURS 2011/2012


5è: L'ANUNCI DEL ITACA

El producte: La PDI (Pantalla Digital Interactiva)

Les qualitats del producte: No embruta perquè no funciona amb guix, no fa soroll quan escrius, té internet, té só, pots endollar la càmera, és tàctil, és interactiva...

El tipus d'anunci: Fem un anunci de comparació de productes (la pissarra tradicional en comparació amb la PDI)

L'emissor (qui anuncia el producte?): La classe de 5è de l'escola Ìtaca

El receptor (a qui va dirigit l'anunci?): El target són els professors i professores d'escoles i instituts.

L'eslogan: ???????

GUIÓ:

SEQÜÈNCIA 1 - AULA - INT. / DIA.


Veiem la PDI i un nen/nena que apareix d'un costat de la pantalla. (Pla general)
El nen/nena es dirigeix a la càmera.


NEN/NENA: (Veu en Off) "Estas cansat d'embrutar-te 
les mans amb el guix? 
(Veiem un professor/a que escriu i s'embruta - Pla detall). 
Estas cansat del soroll del guix a la pissarra? 
(Veiem un professor/a que fa soroll i
a la classe no els hi agrada - 
Pla mig del professor/a, Pla detall del guix 
i Pla general de la classe).
Fart de la pols del guix?
(Veiem el professor/a com esborra i 
amb la pols estornuda - Pla mig i pla detall).


Tot això ho veiem amb els só d'un projector antic i amb una música trista alhora que les imatges són en blanc i negre per semblar més antic.


SEQÜÈNCIA 2 - AULA - INT. / DIA.


NEN/NENA: (Veu en Off) "Doncs tot això s'ha acabat, 
és cosa del passat! S'ha acabat l'embrutar-se 
les mans, s'ha acabat el respirar pols, s
'han acabat ja els sorolls estridents 
perquè ja és aquí la PDI! 
Ara amb la PDI podràs veure i 
escoltar els teus vídeos preferits, 
podràs connestar la càmera, navegar 
per internet, podràs escriure i 
dibuixar només amb el dit i moltes coses més...!


Tot això, mentre veiem imatges treballant amb la PDI amb cares de nens i nenes contents, en silenci, propossant amb la mà aixecada, treballant... (Plans generals de la classe, Primers plans dels nens i les nenes contents, plans detalls de la PDI, pla mig d'un alumne treballant amb la càmera, pla detall dibuixant i escrivint amb el dit i pla mig connectant els cables a la PDI.)
El professor/a també content amb la PDI i de com treballen els seus alumnes.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6è: EL TELENTICIES DEL ITACA

Cròniques: El volcà de la illa de Hierro i les colònies.

Esports:

Temps:

GUIÓ

SEQÜÈNCIA 1 - PLATÓ - INT. / DIA -


El presentador està assegut a la taula amb uns fulls i un ordinador.Darrere seu hi ha decorat de cròniques.

PRESENTADOR: " Hola, bona tarda. Avui ens hem 
assabentat que a l'escola Ítaca aquest any 
si que es faràn colònies. Per saber-ne més 
tenim allà el/la nostre/a corresponsal..........................
Endavant!.............................

SEQÜÈNCIA 2 - ESCOLA ÍTACA - INT. / DIA -

El/la corrponsal està davant la càmera amb el micròfon a la mà.

CORRESPONSAL: " Moltes gràcies! Estem aquí a l'escola 
Ítaca per informar-vos de que aquest any, a diferencia 
de l'any passat, si hi haurà colònies. Però per saber-ne 
més hem parlat amb..................... + Càrrec.

SEQÜÈNCIA 3 - ENTREVISTA - INT. / DIA -

CORRSPONSAL: " Bon dia.......................
Perquè l'any passat els nens i nenes no van anar de colònies?
Com és que aquest any si poden anar?
Quants dies hi aniràn?
En quines dates?
Moltes gràcies.......................... Tornem la connexió al Plató. 
Us ha parlat...........................des de la escola Ítaca de Badalona.

SEQÜÈNCIA 4 - PLATÓ - INT. / DIA -

PRESENTADOR: "Moltes gràcies......................
Ara començarem la següent notícia que tracta sobre el volcà de la illa de Hierro
Per saber-ne més tenim allà a el/la nostre/a corresponsal................
Endavant.......................!

SEQÜÈNCIA 5 - ILLA DE HIERRO -EXT. / DIA -

CORRESPONSAL: "Estem aquí a la illa de Hierro per informar-vos de que un volcà
ha entrat en erupció a sota de l'aigua provocant terratrèmols importants a l'illa.
El volcà es troba a una profunditat de 2Km sota la superfície i la lava que està 
generant segons experts, pot arribar a formar una nova illa.
Hem parlat amb un dels responsables del centre d'investigació geogràfica.

SEQÜÈNCIA 6 - ENTREVISTA - INT. / DIA -







---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4t.: L'ANIMACIÓ AMB PLASTILINA


GUIÓ: 


LA TORTUGA I LA MUNTANYA


SEQÜÈNCIA 1  - CASA DE LA TORTUGA - INT./ DIA -


Veiem un poble. (P.G.)


NARRADOR: "Hi havia una vegada en un poble 
d'animals una tortuga que estava molt malalta."


La tortuga està al llit. Entren el mico i el conill. (P.G.)

MICO: "Hola tortuga! Com estàs?" (P.P.)


TORTUGA: " Ai mico, em trob molt malament." (P.P.)